Állítólag. Pedig némelyikük alig hasonlít egy igazi helikopterre.

Sufnikban ősidők óta készülnek mindenféle bizarr szerkezetek, de a légi járművekhez képest a motorok és autók berhelése maga a közlekedésbiztonság. Ez azonban nem tart vissza mindenkit, így születtek ezek a bizarr, egyedi helikopterek.

Egy 20 éves kínai srác fizikai tanulmányai és az internet segítségével készítette ezt a gépet. Motorkerékpár-motor hajtja, de hiába: a kormány megtiltotta vele a repülést

Nem közel áll az a furcsa fémszínű szerkezet az öreg Simcához, hanem a szerves része. A Simcopter 1957-es mexikói fejlesztés, 300 lóerős repülőgépmotor hajtja

Két vietnami farmer építette ezt a szép darabot, hogy aztán évekig küzdjenek a hatósággal, hogy legalább egy próbarepülést végezhessenek. Nem tudjuk, végül engedélyezték-e

Nigéria sem maradhatott ki a légi járművek gyártásából. Többet nem is tudunk róla, nem biztos, hogy ez baj

A zimbabwei Daniel Chingoma álma az volt, hogy saját helikopterével repülhessen. Ám hiába tervezte és építette meg ezt a kecses darabot, nem kapott engedélyt a repülésre

Akár két méter magasra is képes felemelkedni a nigériai egyetemi hallgató nyolc hónap alatt megépített helikoptere. Egy Honda Civic motorja hajtja

Légy résen, mert épp valami fontos történik!

Napokon belül új magazint indítunk, tarts velünk a nulladik pillanattól! November elején startol a Raketa.hu, a Player-csoport jövőmagazinja, melyben veletek együtt keressük a válaszokat az előttünk álló évek nagy kérdéseire!
Kiemelten foglalkozunk az autózás/közlekedés forradalmával, az okosotthonokkal, a klímakérdéssel, megújuló energiával, a legizgalmasabb, éppen zajló társadalmi változásokkal és rengeteg termékkel és szolgáltatással, ami pillanatokon belül ránk töri az ajtót!
Ha szeretsz jó időben jó helyen lenni, kövesd be a Rakéta Facebook-oldalát, hogy azonnal tudd, ha kilőttük a magazint!

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon