Az egyelőre csak koncepcióként létező repülőgép szárnya akkora, hogy alulról is tartani kell, de éppen ez lehet a sikerének a kulcsa.
Az úgynevezett Truss-Braced megoldással (magyarul talán merevítőváznak lehetne fordítani) kísérletező repülőgép szárnyfesztávolsága az átlagosnál sokkal nagyobb, 52 méter hosszú, ennek köszönhetően viszont sokkal hatékonyabb is. A Boeing a nyilvánvalóan felmerülő problémákat úgy oldotta meg, hogy a 777X-hez hasonlóan a szárnyakat összecsukhatóra tervezte, így nem kéne áttervezni az összes repülőteret az újfajta gép miatt.
Nem a Boeing amúgy az egyetlen, akik igyekeznek a jelenleginél hatékonyabb, környezetkímélőbb repülőgépeket tervezni: a részben magyar tervezésű Urban Liner például nem csak a különleges kialakításával, hanem a hibrid hajtásával is igazi forradalmi áttörést hozhatna, de hasonlóan egyedi és előremutató megoldásokat láthattunk például a Zunum Aerónál vagy a Link&Fly-nál is.