Ennyit arról, hogy az emberek inkább fizetnek a tartalomért, mint hogy hirdetéseket nézzenek.
Mert miközben elég sokat lehet olyanokat hallani, mint hogy "miért nem lehet fizetni a reklámok nélküli Facebookért/akármiért?", a Youtube saját gyártású sorozatokra és filmekre szakosodott szolgáltatása, a Youtube Premium ezt az elvet követve akkorát bukott, hogy a videómegosztó szájt inkább ingyenessé tette, ami természetesen együtt jár a reklámok megjelenésével.
Nem valószínű, hogy a tartalomban volt a hiba, mert bár a Youtube első körben valóban alacsonyabbra helyezte a lécet, mint mondjuk a Netflix vagy a Hulu, de azért így is sikerült már néhány hónap alatt is említésre méltó tartalmakat letenniük az asztalra. Itt futott például a Karatekölyök kvázi folytatása, a Cobra Kai, amit az eredeti film szereplőivel forgattak le, valamint az Origin sci-fi sorozat, ami szintén elég jó kritikákat kapott. A Youtube-nak emellett olyan népszerű videós arcokat is sikerült felhajtania exkluzív sorozatokhoz, mint Colin Furze, vagy a legnépszerűbb youtuber, PewDiePie.
Ha valaki nagyon rühelli a reklámokat, annak jó hír, hogy a Youtube Premium továbbra is elérhető lesz reklámok nélküli, fizetős konstrukcióban is, bár Magyarországon egyelőre még várni kell a szolgáltatás megjelenésére. Az biztos, hogy a Youtube Premiumot így is-úgy is érdemes lesz nézni, hiszen januárban érkezik a következő saját gyártású sorozatuk, a Wayne, ami a trailer alapján elég beteg dolognak tűnik.