Egyre durvább autóreklámok elé nézünk hamarosan.

Autót reklámozni 30 évvel ezelőtt is pénznyelő hóbort volt és ma sincs ez másként. A forgatásokon nem mindig áll rendelkezésre a szükséges modell, vagy az adott helyen nehezen hozzáférhető. Megelégelte a forgatócsoportok nyűglődését a The Mill és úgy döntött, hogy alakváltó nyersautót készíteni a legjobb dolog, ami történhet az autóreklám  iparral.

 

A csapat olyat gurított, hogy csak nézünk. Megalkotott egy ezernyi kombinációban állítható alvázat a Blackbird-öt, amelynek a hossza, szélessége és a magassága is állítható, továbbá programozható módon szinte bármilyen autó menettulajdonságait képes imitálni. Lemodellezi a gyorsulás görbéit, felveszi a felfüggesztés tulajdonságait, merevséget állít, akár a váltásokat is leutánozza.

 

Így egy totálisan módosítható alapot kapnak a grafikusok, akiknek "nincs más dolguk", mint fotórealisztikus minőségben olyan autó bőrébe bújtatni a felvételeken ezt a nyers autóimitációt, amilyenbe csak a megrendelő igényli. A Blackbird alvázzal forgathatnak bármikor, bárhol, anélkül, hogy az adott modell jelenlétének hiánya bárkit is zavarna a stábból. A CGI utómunka gondoskodik róla, hogy mindannyian elhiggyük: ott gurult az, bizony, hiszen látjuk. Hogy a grafikusok ne anyázzanak, az alvázon található egy 360 fokos kamera, amely rögzíti a környezeti és terepviszonyokat, így minden képkockán valósághű struktúrájú felület kerülhet tükröződésként az autóra. A néző pedig elhiszi, hogy AZ az autó volt ott, amit a filmen lát. Kemény, mi?

 

 

 

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon