Gordon Tronson ikermotorral és négy kompresszorral felszerelt 1927-es Ford T-modellje minden idők legbrutálisabb hot rodja.

A hátborzongató jármű nem véletlenül kapta a Double Trouble nevet, hiszen az új-zélandi tervező két 4,6 literes V8-as motort szerelt a kocsiba, amelyek teljesítményét a négy kompresszorral 1200 lóerőig sikerült felnyomni. Mivel ekkora teljesítmény pillanatok alatt darabokra szaggatta volna a 86 éves járgányt, ezért Tronson egy egyedi, csöves alvázzal egészítette ki Galamb József konstrukcióját, amely így már kibírja az eredetinél hatvanszor nagyobb teljesítményt. Sőt, nemcsak kibírja, de az ezer lóerős Golffal ellentétben még kanyarodni is lehet vele.

Bár nem Tronson volt az első, akinek eszébe jutott egy klasszikus autóból előhozni a benzinfaló szörnyeteget, a Double Trouble mellett még a Rolls–Royce Silver Shadow és a Chevy-motoros oldtimer Merci is nehezen rúghatna labdába.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Meglepetésre névadó szponzort villantott a Scuderia Ferrari

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés