Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Tűzifát hordani stílusosan is lehet, például a világ egyik legkisebb teherautójával, a bájos Multicarral.

Bár legtöbben csak cuki kis zöld teherautócskaként emlékeznek rá, a Multicar is büszke IFA-gyártmány volt, sőt, az egyetlen keletnémet négykerekű, amely túlélte a rendszerváltást és az utána következő éveket. Ma is egy működő cég piacképes modellje. A hirdetésben szereplő – kivételesen narancssárga – példány nem mai darab, viszont már a szabad, nyugati világban született, a sikeres tulajdonosváltás után.

Nem meglepő, hogy Volkswagen-eredetű dízelmotorral frissítették fel, így a régi, klasszikus kaszni alatt egy fokkal modernebb technológia segíti a napi munkát. Ami most tűzifaszállítás, mert billenőplatóját erre a feladatra készítették fel. Magas oldalfalának köszönhetően jó sokat el tud vinni belőle, ebben csaknem egytonnás teherbírása is sokat segít. Miután mindenkinek kiosztottuk a magáét, akár hótolót is erősíthetünk az elejére.

A hirdetés szövege:

Gyárilag Volkswagen dízel motorral szerelt. Nagy teherbírású, billenős, tűzifa hordásra kialakított, horganyzott magasítóval ellátott. Korát meghazudtoló műszaki állapotban. Ideális szűk helyekre. A lökhárító fölött hidró csatlakozók kommunális célgépek használatához(seprű, hótoló, mosó).

Ha nem is a vágyott módon, egy szezon alatt, de talán néhány éven belül vissza is hozhatja 1,5 millió forintos vételárát, ami csak centivel mérve tűnik soknak, ha kilóra vesszük, egész olcsónak mondható. Ha már a miénk lesz, jogosan tehetjük fel a kérdést, akárcsak Márkus László a foteljéről, hogy vajon miért nyom ez az apró kis platós 1950 kilogrammot?

Tovább:
A Player legfrissebb cikkeihez
Az autórovat újdonságaihoz
Egy másik keletnémet teherautóhoz

(Forrás: Használtautó)

Player Autószalon

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.