Ez a cikk már több mint 90 napja készült. A benne szereplő információk elavultak lehetnek.

Szép autó a 6-os BMW Gran Coupé, de azért érthető, hogy akik a márkát az E9-es, az E46 M3-as, vagy a többi klasszikus sportos BMW miatt szerették meg (vagyis a fanatikus rajongók nagy része), nem tudnak őszintén lelkesedni a letisztult, kifinomult, a sportosságot viszont a lehető legmesszebb elkerülő formáért. A Prior Design most megmutatja, hogyan kéne kinéznie a BMW-k királyának.

Az biztos, hogy szeretik a kihívásokat, hiszen az egyik legkevésbé jellegzetes BMW-ből sikerült megalkotniuk minden idők egyik legdögösebb Bömösét. Csak nézd azt a szellőzőnyílást a kiszélesített sárhányók hátulján!

A német tuningcég lényegében egy az egyben lecserélt mindent, ami az M6-os Gran Coupé karakterét meghatározza: új lett az első és hátsó lökhárító, a diffúzor, az oldalsó szegélyek, a csomagtartó spojler és a motorháztető is.

Ráadásként pedig egy sportkipufogó-rendszert is szereltek az autóba (kerámia bevonatú kipufogócsövekkel), amivel 659 lóerőre sikerült feltornázni a 4,4 literes, ikerturbós V8-as teljesítményét.

A PD6XX névre keresztelt aerodinamikai csomag ára húszezer eurónál (kábé hatmillió forintnál) kezdődik, ami a 20 colos kerekekkel, a sportfelfüggesztéssel, vagy a szénszálas anyagból készült elemekkel még jócskán tovább emelkedhet, az viszont egy pillanatig sem kérdés, hogy az utolsó fillérig megéri.

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.