Persze van egy-két Ferrari, aminek időközben enyhén megugrott az ára, de a szicíliai Ferrari Cavalcade-en bemutatott F12 TRS-nél brutálisabb árcédulával még soha egy autó sem gurult ki a maranellói gyárból.

A tanulság, hogy nem olcsó dolog a Ferrarival terveztetni a kocsidat, hiszen az 1957-es 250 Testa Rossáról mintázott, kabriósított F12 berlinetta árában kétségkívül ez volt a legborsosabb tétel.

A majdnem egymilliárd forintnak megfelelő összegért cserébe (a kocsi pontosan 4,2 millió dollárba, vagyis kábé 950 millió forintba került) a tulajdonos azért kapott egy a LaFerrariból importált KERS energiavisszanyerő-rendszert is, ami nem kicsit dobja meg a 729 lóerős V12-es teljesítményét.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés