Segítség 1.: egy Ferrarihoz rendelték. Segítség 2.: Nem az, hogy Ferrari. Na ebből már biztosan kitalálod, hogy...

"25 0". Ez a három karkater került a megrendelőnek, vagyis John Collinsnak 518 ezer fontjába, vagyis nagyjából kétszázmillió forintjába, amivel minden idők legdrágább rendszámának büszke tulajdonosává vált. És ha már lúd, legyen kövér, Collins rögtön hozzácsapott a dílhez egy "250 L" rendszámot is, amelynek 130 ezer fontos ára szinte már aprópénznek tűnik.

A klasszikus Ferrarikkal seftelő Talacrest tulajdonosa azért nem őrült meg teljesen, hiszen az első rendszám történetesen egy Ferrari 250 SWB-re kerül fel hamarosan, míg a második egy nemrég felújított Ferrari 250 GT Lussót díszít majd  persze csak abban az esetben, ha a végleges rendszámtábla nem olyan lesz, mint a képen szereplő.

Ha hozzátesszük, hogy a 250 SWB előző tulajdonosa bizonyos Eric Clapton volt, akkor valószínűsíthető, hogy az üzletember markát elég szép profit fogja ütni a közeljövőben az egyedi Ferrarikért (ezek a kocsik nem ritkán milliárdokért szoktak elkelni), így az a rongyos negyedmilliárd forintos anyagi ráfordítás már nem is tűnik olyan rossz üzletnek.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Guruló korlenyomat ez az öreg Peugeot lakóautó

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés