Az elmúlt hónapokban kis túlzással csak a Dacia nem állt elő valamilyen sok száz lóerős álomautóval, a Ferrarin keresztül a Jaguaron át a Toyotáig, McLarenig, Lamborghiniig tényleg szinte az összes gyártó bemutatott egy új modellt, amely gyorsabb, erősebb, szebb az előzőeknél. Az Aston Martinnál talán joggal érezték úgy, hogy egy ekkora presztízzsel rendelkező márka nem maradhat alul a versenytársakkal szemben, ezért megépítették a leggyorsabb sorozatgyártott Astont, a Vantage S-t.

Az új modell a Vanquish hatliteres V12-es motorját örökölte, 573 lóerős teljesítménnyel és 620 Nm-es maximális nyomatékkal, mellé egy hétfokozatú sportshift III AMT félautomata váltót szereltek. A kétszintű Continental menetstabilizáló a sportosság jegyében akár teljesen kikapcsolható, ezenkívül van háromfázisú Bilstein adaptív lengéscsillapító és Brembo karbon-kerámia fékrendszer is.

Kívülről a motorháztetőbe vágott szellőzők, a diffúzorra hajazó lökhárító, a speciális Pirelli gumik és a kicsit átdizájnolt szellőzőrács adja meg a sportos összképet, belül pedig a szénszálas felületek és a sportos ülések jelzik, ez most nem annyira az Armani öltönyös úriember, sokkal inkább a benzingőztől betépett James Bond autója. Az áráról egyelőre nincsenek hírek, de ide a felrázott vodka martinit, hogy a Vantage S árban is rálicitál majd a 46 millió forintos elődjére.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon