A Campagna T-Rex 16S ugyanazt tudja, mint egy BMW motor, de sportautós kialakítása miatt jóval kényelmesebb.

Elöl kettő, hátul egy kereke van a Campagna legújabb, BMW motorral szerelt gépének, de ezzel nagyjából ki is merülnek a hasonlóságok a Toyota i-Road és a T-Rex 16S között, amely sokkal inkább hasonlít egy lebutított KTM X-Bowhoz, mint egy városi kisautóhoz. A háromkerekű a BMW motorkerékpárokban használt 1,6 literes soros hathengeres motornak köszönhetően színtiszta versenygép, 160 lóerővel és 175 Nm-es nyomatékkal, kialakításának köszönhetően viszont a vezetési élmény sokkal inkább a versenyautókhoz, mint a motorokhoz hasonlítható.

Kormány, vízálló sportülések és egy kisebb csomagtartó is található a 3,5 méter hosszú, 1,9 méter széles és mindössze egy méter magas autóban, a megfelelő háttérzajról pedig egy 180 Wattos RMS Alpine hangrendszer gondoskodik.

Bár a Campagna pontos részleteket még nem árult el az új modellről, a teljesítménye valószínűleg nem sokkal fog elmaradni a gyártó korábbi modelljétől, a 200 lóerős Kawasaki motorral szerelt 14R-től, amely 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 230 km/h. A 14R-hez valamivel több mint 13 millió forintért lehet hozzájutni, tehát az új modell is nagyságrendileg ennyibe kerülhet majd.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon