A Campagna háromkerekűje ugyanazt tudja, mint egy BMW motor, de sportautós kialakítása miatt jóval kényelmesebb.

Elöl kettő, hátul egy kereke van a Campagna legújabb, BMW motorral szerelt gépének, de ezzel nagyjából ki is merülnek a hasonlóságok a Toyota i-Road és a T-Rex 16S között, amely sokkal inkább hasonlít egy lebutított KTM X-Bowhoz, mint egy városi kisautóhoz. A háromkerekű a BMW motorkerékpárokban használt 1,6 literes soros hathengeres motornak köszönhetően színtiszta versenygép, 160 lóerővel és 175 Nm-es nyomatékkal, kialakításának köszönhetően viszont a vezetési élmény sokkal inkább a versenyautókhoz, mint a motorokhoz hasonlítható.

Kormány, vízálló sportülések és egy kisebb csomagtartó is található a 3,5 méter hosszú, 1,9 méter széles és mindössze egy méter magas autóban, a megfelelő háttérzajról pedig egy 180 Wattos RMS Alpine hangrendszer gondoskodik.

Bár a Campagna pontos részleteket még nem árult el az új modellről, a teljesítménye valószínűleg nem sokkal fog elmaradni a gyártó korábbi modelljétől, a 200 lóerős Kawasaki motorral szerelt 14R-től, amely 3,9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége pedig 230 km/h. A 14R-hez valamivel több mint 13 millió forintért lehet hozzájutni, tehát az új modell is nagyságrendileg ennyibe kerülhet majd.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés