Míg a keménytetős Veyron Super Sporton hangsúlyosak voltak az aerodimanikai módosítások, a targatetős Grand Sport esetében a motorra kell nézni, hogy észrevegyük a különbséget. Az 1200 lóerő és a kamionokra inkább jellemző 1500 Nm-es nyomaték eléréséhez ugyanis nagyobbra cserélték a W16-os mind a négy turbóját és intercoolerét. 2,1 millió dollárért mindenből nagyobb jár!

A mintegy huszonöt százalékos teljesítmény-növekedéshez a karosszériát is megerősítették, bár aligha volt szükség drasztikus változtatásokra. Pontos adatokat ugyan még nem közöltek a Genfi Autószalonon debütáló kocsiról, ám a francia gyár a világ leggyorsabb roadsterét igéri, erre utal a Vitesse név is, mely sebességet jelent. Már csak az a kérdés, mit szól ehhez a Hennessey Venom GT Spyder...

A Super Sportot elnézve alig várjuk, hogy kiderüljön!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ő a kedvenc Strandunk

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés