A kis hiányosság ellenére sem lehet százmillió forint alatt hozzájutni egy 1964-es DB5-öshöz.

Utoljára a Svájcból behozott Opel Vectrák törött indexe volt jó vámérték-csökkentésre, egy olyan vérbeli klasszikus, mint James Bond első és eredeti Aston Martinja még hamvaiban is többet ér egy komplett használtautó-kereskedésnél.

Ha a fejünkbe vettük, hogy nekünk egy 1964-es, ezüstmetál DB5-ös kell, kénytelenek leszünk két–három életre előre eladósodni. Még rátalálni is könnyebb, mint kifizetni. Amióta szerepelt a Goldfinger-ben, örökké összeforrt a brit szuperügynökkel, minden fennmaradt, pláne restaurált példány aranyat ér. Ilyet kínálnak eladásra Franciaországban. Úgy tűnik, mégsem utálják annyira az angolokat, két év alatt több mint 200 ezer eurót költöttek rá, ezt számlákkal és képekkel igazolják.

Eredetileg jobbkormányos volt, de a tulaj mindent átszerelt a bal oldalra, ha már újjáépítette az egészet. Szépen csillog, mint annak idején Q laborjában. Bár a konkrét autó nem szerepelt a filmben – golyószóró, radar, váltórendszám és katapultülés helyett csak egy CD-s rádió van benne –, ez inkább szerencse, mert akkor egymillió euró alatt nem állna meg.

395 ezerért tehát alkalmi vétel, az eladó szerint hosszabb utakra is készen áll, valószínűleg lökhárító is akad hozzá valahol. Azzal együtt nagyon jól mutat majd a Monte Carló-i Casino előtt, de az igazán nagymenők a Duna Plazába mennek vele Skyfall-vetítésre.

A DB5 így is, úgy is a legjobb befektetés, mert nincs még egy műtárgy, amivel ilyen jól lehetne csajozni.

A hirdetés szövege:

ASTON MARTIN DB5 entièrement restaurée plus de 200 000 € de factures récentes (moins de 2 ans)
N° de chassis 2255 R RHD D'origine
Moteur, boite, embrayage, freins, trains roulants, electricité, sellerie, carrosserie etc.... neufs
Superbe auto prennent la route toutes distances sans l'ombres d'un problémes !

Tovább:
A Player legfrissebb cikkeihez
Az autórovat újdonságaihoz
Egy 50 évig pihentetett régiséghez

(Forrás: Mobile.de

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

340 lóerős családi villanybusz a Volkswagen ID. Buzz GTX

További cikkeink a témában