A Váralagútban night club üzemel, a Szabadság hídról felszedték a síneket, a Lexus RX-et pedig Toyota Harriernek hívják, de Budapest attól még Budapest marad.

Mondjuk a Váralagútban található night clubban mi még sosem jártunk, és a Szabadság híd is meglepően tágasnak tűnik a villamossínek nélkül, de ezek az apró változások a japán tévénézőket valószínűleg nem nagyon fogják kizökkenteni a nyugalmukból.

A reklám akkor vált igazán zavarba ejtővé, amikor a Youtube-on ráakadtunk egy másik verzióra is, amiben minden ugyanolyan, csak éppen a kocsi lecserélték egy rejtélyes férfira (a megoldás egyébként annyi, hogy a férfi monogramja H.H., amiről a második reklámban kiderül, hogy a hibrid Harriert takarja).

Úgy tűnik, hogy a meztelen nőkön és kutyákon kívül lassan Budapesttel is mindent el lehet adni, hiszen nemrég a Microsoft is a fővárosunkkal promózta az új Xboxot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tíz éve feltöltött egy fürdőszobai szelfit, most 475 ezer követője van

További cikkeink a témában