Nem tömegközlekedési reform, csak a Pepsi Max új reklámja.

A kicsit ByeAlexre emlékeztető Dynamo nálunk nem nagyon ismert, Nagy-Britanniában viszont annál nagyobb népszerűségnek örvend, tehát ha ő Pepsi Maxet iszik, akkor mindenki azt iszik. Vagy valami ilyesmi, de nem is ez a lényeg, hanem az igazán látványos produkció, amit az üdítő reklámjának apropóján rendezett az angol fővárosban egy londoni double-decker oldalába kapaszkodva.

A Youtube-on azonnal elkezdték leleplezni a művégtaggal, láthatatlan dróttal elkövetett csalást, ami nyilván felháborító, mi viszont már csak legyintünk az ilyesmire, amióta láttuk, hogyan próbálják elmaszkírozott statisztákkal félrevezetni a jóhiszemű közönséget.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Villámgyors Performance változatban is itt a megújult Tesla Model 3

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés