Megérkeztek az első hivatalos képek a nemrég bemutatott 4-es BMW ellenfelének szánt Lexus RC-ről, amely első ránézésre nem is rossz. De nem is jó.

A novemberi Tokiói Autókiállításon bemutatkozó kétajtós kupé nagyrészt megtartotta a négyajtós Lexus IS vonalvezetését, közelebbről nézve viszont láthatjuk, hogy szinte nincs olyan eleme a formatervnek, amihez a dizájnerek ne nyúltak volna hozzá kisebb vagy nagyobb mértékben: a homokóra alakú hűtőrács sajnos maradt, bár egy fokkal talán jobban néz ki, mint az IS-en, a motorháztető vonala és az oldalsó légbeömlők viszont határozottan változtak a négyajtós modellhez képest. Ennél is több különbséget fedezhetünk fel az autó hátulján, ahol a fényszóróktól kezdve a kipufogókig és a diffúzorig mindent lecseréltek.

A belsőről egyelőre nem sokat lehet tudni, de az biztos, hogy a kocsiban lentről felfelé világító ambient világítás lesz, valamint az érintésérzékeny középkonzol és a hétcolos navigációs képernyő az IS-hez hasonlóan itt is megjelenik.

A középkategóriás luxuskupé kezdetben két motorral lesz elérhető, egy 310 lóerős, 3,5 literes benzinessel és egy 220 lóerős hibrid hajtású erőforrással, ami azt is jelenti, hogy a legkisebb, 207 lóerős benzinest egyelőre nélkülöznünk kell. Ezek mellé érkezhet jövőre az RC F jelzésű csúcsváltozat 455 lóerős V8-as motorral.

Hogy a Lexus autója megszorongatja-e az Audi A5-öt, a C-Merci kupét, vagy a nemrég bemutatott 4-es BMW-t, arra az árcédula ismerete nélkül nem nagyon lehet tippelni, mindenesetre a Toyota prémiummárkája az Egyesült Államokban és Kínában komoly reményeket fűz az új modellhez.

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon