Régen a fényesre polírozott kaszni volt a menő, mostanában a matt. A divat a feketével kezdődött, lassan jöhetnek a színek.

Mindig az a különleges, ami másoknak nincs. Ha mindenki fényesíti a kocsiját, akkor aki feltűnést akar, mattítja. Egy éve még nagy szám volt egy mattfekete BMW, Audi, Porsche Cayenne stb., ma viszont már inkább elvegyülni lehet velük ebben a körben. Mi a megoldás? No nem a gyári fény, nem is a gyári matt fényezés – ha van is, iszonyú drága, egy 6-os Gran Coupé BMW-nél 1,1 millió forint –, mivel azonban a matt kocsik jelentős része nem festett, hanem fóliázott, nem kell mást tenni, mint a fekete és a fehér helyett keresni valamilyen színt.

A német Fostla jó néhány prémium- és tucatautót befóliázott már, az egyik legszebb talán – részben persze a hozott karosszériaforma miatt – egy Mercedes–Benz CLS 350 lett, amelynek tulajdonosa a csillogó fekete helyett matt olívazöld színt kért. Íme az eredmény:

Tetszik, de nincs CLS-Mercid? A fólia bármilyen karosszérián megtapad:

Tovább a:
Legfrissebb cikkekhez
Az Autó&Motor rovat többi cikkéhez
A fűnyíró robothoz

(Forrás: Fostla

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

Rossz, amikor elmozdul a rakomány, még rosszabb, ha 33 tonnás

Gyönyörű minimalista Paganit alkottak a fiatal dizájnerek

További cikkeink a témában
Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?
Hirdetés