Nagy a család, terepre is mennél, német autót akarsz, de nem bírod az Audit? Akkor neked az Opel Insignia Country Tourer kell.

Az idén megújult modellcsalád utolsó tagjaként bemutatott kocsi tulajdonképpen a Sports Tourer terepre felkészített változata, amiről a két centiméterrel megemelt padlólemezen kívül az autó alján elöl és hátul látható védőlemezek és az egész kocsi alján végigfutó műanyag borítás is tanúskodik.

A motorkínálat a 250 lóerős, 40 Nm nyomatékú kétliteres benzines turbó mellett két, szintén kétliteres dízelt találunk, amelyek közül a gyengébbik 163 lóerő, az erősebbik ikerturbós motor pedig 195 lóerős, utóbbin kívül mindegyik rendelhető hatfokozatú manuális és automata váltóval is. Hogy a kocsi terepen is megállja a helyét, arról a Haldex-kuplungos összkerékhajtás és a részlegesen önzáró diffi gondoskodik, amely nulla és száz százalék között osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.

A Country Tourer belülről ugyanolyan, mint a frissített modellcsalád többi tagja, vagyis ebben is tapizhatjuk a műszerfalon található nyolccolos érintőképernyőt, vagy ha ez nem elég, akkor a váltó alatt található, luxusautókban megszokott tapipadot is.

Az autó hivatalos bemutatójára még jó sokat kell várni, hiszen a premier a szeptember 10-én kezdődő Frakfurti Autószalonon lesz. Addig az áráról is legfeljebb csak találgathatunk, bár a hasonló felszereltségű Sports Tourer áraiból kiindulva az biztosnak tűnik, hogy a benzines kivitel ára tízmillió felett indul majd.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen kutyatápot vegyél, ami a kutyádnak és a pénztárcádnak is jó?

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tömény elegancia ez az 1991-es Honda Legend Coupe

További cikkeink a témában