A japánok gondolnak a jövőre: már egészen fiatal korban megszerettetnék a gyerekekkel az autóvezetést. De biztos, hogy erre a Velorex a legjobb választás?

A japán gyerekmunkások valószínűleg nagy lelkesedéssel ragadnak majd csavarhúzót a Camette57s nevű játékautó láttán, bár arra egyelőre nem sikerült rájönnünk, miért kell a borítólemezeket egyesével felcsavarozni a kocsira. A japánok szeme előtt talán azok az amerikai filmek lebegtek, ahol apa és fia nagy egyetértésben bütykölgeti a ’75-ös Mustangot a kertvárosi garázs felhajtóján, bár ebben az esetben nem ártott volna, ha a játékverda kicsit kevésbé hasonlít a Velorexre, és kicsit jobban valami olyan autóra, amelyik a borítólemezekkel jobban néz ki, mint nélkülük.

Az elektromos hajtású autóval a Toyota nem titkolt célja, hogy már egészen fiatal korban megszerettesse a japán gyerekekkel az autóvezetést, emiatt a három üléses autóba hátra is szereltek egy kormányt és féket, hogy szükség esetén a szülők is közbe tudjanak avatkozni. Ugyebár nem a legjobb első tapasztalat, ha az ifjú Ukjo Katajamát az árokba szorítja a szelektív hulladékgyűjtő kukásautó.

A kocsi konceptváltozatát a pár nap múlva kezdődő Tokiói Játékkiállításon mutatják be, így egyelőre se a teljesítményéről, se az áráról nem közöltek még információt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

Ilyen lesz a Kawasaki első hidrogénhajtású motorkerékpárja

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés