Hanem a Volkswagen. Vagyis egész pontosan senki, hiszen a Párizsi Autószalonon bemutatott, motorkerékpár-motorral felszerelt XL Sport egyelőre csak tanulmány.
Szerencsére van okunk azt feltételezni, hogy ez nem marad így örökre, ugyanis...
- a hírek szerint a Volkswagen hajlik rá, hogy limitált szériában gyártsák a kocsit,
- egyébként pedig semmi értelme nem lenne egy ilyen koncept autót kiállítani, ha nem lenne vele valamilyen hosszabb távú tervük is.
Az XL Sport ugyanis közel sem egy hagyományos sportautó. A kocsit a Ducati motrokerékpárokból átemelt, kétszáz lóerős V2-es hajtja, ami elsőre kevésnek tűnhet, de arra éppen elég, hogy 5,7 másodperc alatt gyorsítsa százra a mindössze 890 kilogrammos sportautót. Az XL Sportnak végsebességben sem kell szégyenkeznie, hiszen a szuperkönnyű és aerodinamikus kasztninak köszönhetően akár 270-nel is tud repeszteni.
Az XL 1 tanulmánytól kölcsönvett, de erősen kipofozott karosszéria formaterve egyébként sokkal jobban hasonlít Audira, mint Volkswagenre, így az is lehet, hogy a VW-nek egyszerűen elege lett belőle, hogy a legjobb falatokat mindig át kell passzolniuk a kvázi prémiummárkaként működő Audinak (vagy ha nem nekik, akkor a Bugattinak), és a kiállított kocsi csak a mérnökök jutalma a jól végzett munkáért.