A közösségi oldal olyan technológiával kísérletezik, ami a felhasználók kurzormozgását is követi. A cél a hatékonyabb hirdetés.

A The Wall Street Journal-nek nyilatkozó Ken Rudin, a Facebook adatfeldolgozásért felelős vezetője szerint elsősorban azt figyelnék, hogy az 1,2 milliárd felhasználó kurzora mennyi időt tölt a hirdetések felett, vagy milyen gyorsan haladnak el felettük, így minden eddiginél pontosabban tudnának célozni a hirdetésekkel. A technológiával emellett azt is meg tudnák, hogy a felhasználók üzenőfala látszik-e az eszköz kijelzőjén, vagy csak a háttérben fut.

Mivel hatalmas adatmennyiségről van szó, ezért Rudin szerint még egyáltalán nem biztos, hogy a technológiát alkalmazni is fogják, egyhamar legalább is biztosan nem. Ha egyszer mégis bevezetik a kurzorfigyelőt, akkor viszont biztosan nem fogjuk tudni egyénileg sem letiltani, mint mondjuk az ismerőseinknek a nevünkben posztolt hirdetéseket.

(Forrás: Gizmodo)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Ez történik az asztronautákkal, amikor bekapcsolják az ISS hajtóműveit

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés