Abby Ryan egy nagyon látványos infografikában foglalta össze, hogyan változott a gyerekek ízlése az elmúlt ötven évben. Holdrakéta és patronos játékpisztoly nincs, de azért így is sok régi ismerőst találtunk.

A philadelphiai dizájner válogatása egy kicsit talán szubjektív, ráadásul 1990 előtt nem sok átfedést mutat a magyarországi sláger játékokkal, de azért így is sok ismerőst fedezhetünk fel közöttük. Például a Jenga és a Torpedó-mánia hozzánk is begyűrűzött, igaz, csak jóval később, valamikor a ’90-es évek elején-közepén. Volt viszont olyan is, amit éppen mi adtunk Amerikának: ha nem hiszed, akkor csekkold, mi volt a legmenőbb játék az USA-ban 1980-ban! (kattintásra a kép megnyílik nagyobban)

Az infografikából az is elég jól látszik, hogy a szülők az elmúlt évtizedekben rendesen szopóágra kerültek, hiszen amíg 1966-ban megúszták egy ma néhány ezer forintért beszerezhető Twisterrel, a mai gyerekek a PS3-ra és a Wii U-ra gerjednek, amelyeknek az ára legalább százezer forint környékén kezdődik.

Ha mégis szeretnéd olcsón letudni a karácsonyi bevásárlást, nézd meg, milyen tuti cuccokat lehet kapni kevesebb mint tízezer forintért!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Már 317 millió megtekintésnél jár a világ legelső YouTube-videója

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés