Az összes gyára, irodája, kutató-fejlesztő létesítményei, adatközpontjai, raktárai és disztribúciós központjai, öt kontinensen.

Az Unilever világszerte több mint 190 országban van jelen, globálisan az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán az egyik vezető szereplő, forgalma 53,7 milliárd eurót tett ki 2017-ben, és világszerte 161 ezer embert foglalkoztat. Hozzájuk tartozik – sok másik mellett – az Axe, a Lipton, az Algida, a Coccolino, a Domestos, a Signal és a Rexona.

A cég energiahatékonysági programjai keretében jelentős befektetéseket hajtott végre, amelyek nyomán teljes energiafelhasználása 28 százalékkal csökkent, az egy tonna késztermékre jutó szén-dioxid-kibocsátás 2008 óta a felére esett. Ez egyébként nem járt többletráfordítással, hiszen a hosszú távú áramvásárlási szerződésekhez hasonló konstrukciókból eredő megtakarítások ellensúlyozták a felmerülő költségeket.

Azzal, hogy a cég világszerte valamennyi létesítményét kizárólag megújuló villamosenergia felhasználására állította át, jelentős lépést tett afelé, hogy 2030-ig karbonsemlegessé váljon. Jelenleg azon dolgoznak, hogy saját telephelyeiken állítsanak elő megújuló villamosenergiát, ami tizennyolc országban meg is valósult.

A százhúsz éves Unilever magyarországi leányvállalata 1991-ben jött létre. Itthon három gyáruk és a budapesti irodájukat is beszámítva mintegy ezerötszáz dolgozójuk van.

Ez is érdekelhet:

Nagy bajt jelez a hárommilliárd észak-amerikai madár eltűnése

Megdöbbentő – mondta a tanulmány vezető szerzője, amely megállapította, mennyivel csökkent a madárpopuláció 1970 óta.

(Forrás: Unilever, MTI)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Hamarosan szó szerint beérhet az ehető Budapest koncepció

Vajon ki a nap csaja Lady Gaga születésnapján?

További cikkeink a témában