Azért nem csak az élővilág védelme van a háttérben.
A tengereket és lassan az élőlények belsejét is ellepő műanyag szemét ellen mindenkinek fel kell lépnie, annyira súlyos a helyzet.
Ilyen lehet egy ötletes kampány is. Ez is az: érthetően és elég érzékletesen mutatja be, milyen pusztító a tengeri élőlények számára a rengeteg műanyag szemét, a szereplők pedig nemcsak digitálisan rajzolt állatok, hanem Thor Bjornson, a Trónok harcának Hegye, Sarah Catherine Hook, akit feltörekvő tehetségként említenek, és a Sir Rod Stewart, aki a teknősnek adta a hangját.
A cél tehát nemes – pontosabban nemes is. Mert az egész kampány mögött a SodaStream áll, amely ugye abban érdekelt, hogy az emberek ne zsugorszám vegyék az eldobható flakonos ásványvizet, hanem csináljanak maguknak otthon buborékos vizet a SodaStreammel. Ettől még tény, hogy valóban csökkenteni kell a műanyag szemét mennyiségét, és ha ebben kicsit is segít ez a videó, akkor a bolygó szempontjából mindegy, hogy ezen keresett is egy vállalat.
Ez is érdekelhet: