Cannes-ban megmutatták, milyen cipő is illene Mona Lisához

A Kiwi egy lengyel cipőmárka, amelynek a Portraits Completed (Portrék befejezve) című projektje arany- és bronzoroszlánt nyert az idei cannes-i reklámfesztiválon a Print&Publishing (Nyomtatás&Kiadás) kategóriában.

A díjnyertes kampány ötlete egyszerű, mégis nagyon kreatív és látványos volt: híres, történelmi festmények portréalanyaira „adták rá” a maguk tervezte lábbelit úgy, hogy kiegészítették a festmény „hiányzó”, alsó részét. Az így született alkotások önmagukért beszélnek:

Henri Matisse: Kalapos nő

Leonardo Da Vinci: Mona Lisa

Johannes Vermeer: Leány gyöngy fülbevalóval

Raffaello: Önarckép

Vincent Van Gogh: Önarckép

Rembrandt Harmenszoon van Rijn: Önarckép

Pierre-Auguste Renoir: Jeanne Samary portréja

Paul Cézanne: Önarckép barett sapkával

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon