A gyártók lassan már nem tudnak mit kitalálni, hogy a vevők mivel tehetik még egyedibbé az autójukat, de a Porschének sikerült előjönnie egy új ötlettel. Színek helyett az ujjlenyomatoddal díszítheted a Porschéd.

Ha személyre szabott autóról van szó, akkor a legtöbb esetben a színek, kárpitok variálását kínálják a gyártók, de a Porsche most egy lépéssel ennél is tovább ment. Az egyedi igények teljesítésére alapított Porsche Exclusive Manufaktur jött elő az ötlettel, hogy a tulajdonos a saját ujjlenyomatával is díszíthetné az autóját.

A Porsche stuttgarti főhadiszállása mellett működő műhelyben harmincan dolgoznak azon, hogy a vásárlók összes egyedi igényét kielégítsék, és a munkájuk tényleg lenyűgöző, erről meggyőződhettünk, amikor

a 607 lóerős és aranyszínű Turbo S bemutatóján megmutatták, hogyan készülnek náluk az autók.

Megnéztük, hol készül a legkülönlegesebb 911-es, aztán meg is hajtottuk

607 lóerős és nem csak aranyban van, de abban a legmutatósabb.

Az ujjlenyomat mintáját nem fóliával vagy maszkolással, hanem egy erre a célra tervezett precíz robottal festik fel a karosszériára. A működési elve a tintasugaras nyomtatókéhoz hasonló, így egy csepp festék sem megy kárba, a mintát színtelen lakkal teszik tartósabbá, és a végén egy polírozás fejezi be a munkát.

A biometrikus azonosító nem olcsó opció, éppen a technológia különlegessége miatt, 7500 euróba kerül, ami 2,5 millió forintot jelent. A gyáriak ezzel azt is bebiztosítják, hogy örökre megtartod az autót, hiszen ki venne egy Porschét valaki más ujjlenyomatával díszítve?

Persze ennél jóval drágább fényezést is vállalnak:

Csak a fényezése 25 millió ennek a Porschének

Python Green Chromaflair a neve a spéci árnyalatnak a 911 Turbo S-en.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés