A Supra mindig is a tuningcégek kedvence volt, és úgy tűnik, hogy ez az új generációnál sem lesz másként. Csak éppen ezt a Toyotát már nem a japán márkára szakosodott cégek építik át.
Az egyedire épített BMW-iről ismerheted az AC Schnitzer műhelyét, és most egy újabb márkát vettek fel a kínálatba. Az aacheni tuningcég már az új Toyota Suprát is tuningolja, ami a technikáját tekintve nagyrészt szintén BMW, ezért nem volt nehéz dolguk, hogy még többet hozzanak ki belőle.
Az új Supra látványa már gyári állapotban is rendben van, de nincs olyan autó, amit ne dobna fel egy új kerékszett,
és a 20 colos könnyűfém darabok tényleg elég mutatósak. A képet szénszálas anyagból készült első légterelő és hátsó szárny teszi teljessé.
A motorházfedél alatt lévő háromliteres, soros hathengeres motor sem maradt érintetlen,
a teljesítményét 340-ről kereken 400 lóerőre, a maximum nyomatékát 500-ról 600 Nm-re növelték,
ami érezhetően izmosabbá teszi a német-japán sportkupét.
Az AC Schnitzer alapos munkát végzett, ezért a kipufogórendszert is kicserélték egy szebb hangú darabra, a végek már eddig is elég látványosak voltak.
A futóművet pedig nemcsak ültették, de állíthatóra cserélték, hogy az utcán és pályán is beváljon a Supra.