A terepjárók közt a legjobbak közé tartozik a Suzuki Samurai, de a következő példánynak nem ezt a tulajdonságát domborították ki.
A most következő Samurai alkotója, Marvin Sanchez a nyolcvanas-kilencvenes évek autóinak rajongója, és mindig is imádta a Suzuki aprócska terepjáróját, ezért néhány éve beszerzett magának egyet. De nem off-road kalandokra szánta, hanem olyan változatot épített belőle, amit nem egészen ebből a modellből szoktak.
A karosszéria szinte gyári, de azért kapott egy kis szélesítést és ültetést, az egyedi hűtőmaszkkal elég morcos kinézete lett a Samurainak. A legjobb azonban a motorháztető alá került, az eredeti 1,3 literes négyhengeres helyére
egy Mazda RX-7-ből származó, jókora turbóval szerelt Wankel-motort tettek, ami a hátsó kerekeket hajtja.
A Samurai teljesítménye jócskán megnőtt az eredeti 69-hez képest: 450 lóerőre képes.
A Suzuki azonban továbbra is pehelysúlyú, csak 800 kilogrammot nyom, és mivel a tengelytávja is rendkívül rövid, nagyon figyelni kell a vezetésére. Marvin mindenesetre imádja, azt mondja, élete végéig meg fogja tartani a kis élménygépet.