Több mint egy évtized kellett hozzá, hogy az amszterdami Vandenbrink Design elkészüljön a Ferrari 612 Scaglietti shooting brake változatával. Az első példány utastere elég hívogatóra sikerült, és a bőröndöknek is bőven jut hely.

A 2004-ben bemutatott 612 Scaglietti az egyik utolsó klasszikus túrakocsi volt a Ferrari kínálatában, az utódja, az FF már kombis karosszériával és összkerékhajtással született. Az amszterdami Vandenbrink Design már több mint egy évtizede bejelentette, hogy elkezdte építeni a 612 Scaglietti shooting brake változatát, és most lettek készen az első példánnyal.

A csaknem öt méter hosszú 612 Scaglietti talán még jobban mutat a kombis hátsóval,

a vaskos C-oszlopot ívelt vonalak oldják, és igazi különlegesség a tetőbe vágott két ablak. A 2+2 üléses túrakocsi hátsó ülései így még otthonosabbnak tűnnek, és ránézésre hatalmas a csomagtartó, aminek a berendezése felér a Ferrari színvonalához.

A Vandenbrink Design nem árulta el, hogy mekkora lett a 612 Scaglietti csomagtere, de ezzel a kombival négyen már el lehet indulni egy túrára.

A 6,5 literes V12-es motor 540 lóereje is elég hozzá, amivel a túrakocsi gyárilag 4 másodperc alatt gyorsul százra és 320 km/óra a végsebessége. Az átépítés ára nem ismert, de tudod, ha kérdezned kell…

Ez is érdekelhet:

Kombi karosszériával még szebb lett a Tesla Model S

Egyedi megrendelésre készült, de több is lesz belőle.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
11% Naná, és nagyon keményen.
53% Igen, de menedzselhető.
37% Szerencsére nem.
Téli kaland vagy életveszély? A profi hegyivezető elmondja, mire figyelj az osztrák Alpokban
Hirdetés