A 488 GTB legújabb változatának teljesítménye már elég nagy volt ahhoz, hogy ne jusson eszünkbe, lehetne még erősebb, de szerencsére nem minden tuningcég gondolkodik így. A Pogea Racing például könnyedén emelte a tétet száz lóerővel.

A mennyei hangú nyolc- és tizenkét hengeres szívómotorjaik miatt lehetett imádni a Ferrarikat, és a maranellói gyártó gondoskodik róla, hogy az újabb turbókorszakban is lelkesedjünk a típusaikért. Főleg azok után, hogy a feltöltött motorokkal a tuningcégek dolga is egyszerűbb lett, ha a teljesítmény növeléséről van szó.

A pályára szánt Pista változatnál még a gyáriak növelték a 3,9 literes biturbó V8-as teljesítményét 670-ről 720 lóerőre, és ezt vette kiindulási alapul a Pogea Racing. A teljesítmény 820 lóerő, a legnagyobb nyomaték pedig 900 Nm lett, kétszer annyi, mint amire hajdanán a szintén pályára szánt Ferrari 430 Scuderia képes volt.

Az izmosítás eredménye, hogy a gyári értéknél két tizeddel rövidebb idő, 2,8 másodperc alatt gyorsul százra az FPlus Corsa névre keresztelt modell, a végsebessége pedig 330 helyett 345 km/óra, és ott is csak az elektronika korlátozza. A szénszálas légterelőkkel díszített átirat még ritkább is lesz, mint az eredeti, hiszen csak húszat készítenek belőle.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés