1982-ben indultak a Párizs-Dakar-ralin azzal a Suzuki terepjáróval, aminek a mintájára építették át a vadonatúj Jimnyt. Az újdonság olyan jól hozza az elődje hangulatát, hogy rögtön a sivatagi terepre vágynánk vele.
Nem biztos, hogy mai szemmel nézve nekivágnánk a sivatagnak egy olyan aprócska terepjáróval, mint amilyen az LJ80. Pedig 1982-ben Josef Loder, a német Delta cég mérnöke, és dr. Alois Schneck, egy müncheni fogorvos éppen ezt tették, rajthoz álltak a Párizs-Dakar-ralin a mindössze 800 köbcentis, 41 lóerős kisautóval. A német páros célba ért a futamon, de az eredményüket nem jegyezték egy éjszakába nyúló szerelés miatt.
Az eredeti versenyautó még megvan, és inspirációul szolgált modern utódja, a Suzuki Jimny átépítéséhez.
A terepjárókkal foglalkozó Delta tuningolta a divatos kisterepjárót, ami nagyszerűen mutat a 16 colos kerekekre szerelt hatalmas, 285/75 méretű abroncsokkal. A hasmagasságot alapból öt centivel, további felárért még három centivel emelik meg, és a terepjárót kérésre tetősínnel és kéttonnás csörlővel is felszerelik.