1982-ben indultak a Párizs-Dakar-ralin azzal a Suzuki terepjáróval, aminek a mintájára építették át a vadonatúj Jimnyt. Az újdonság olyan jól hozza az elődje hangulatát, hogy rögtön a sivatagi terepre vágynánk vele.

Nem biztos, hogy mai szemmel nézve nekivágnánk a sivatagnak egy olyan aprócska terepjáróval, mint amilyen az LJ80. Pedig 1982-ben Josef Loder, a német Delta cég mérnöke, és dr. Alois Schneck, egy müncheni fogorvos éppen ezt tették, rajthoz álltak a Párizs-Dakar-ralin a mindössze 800 köbcentis, 41 lóerős kisautóval. A német páros célba ért a futamon, de az eredményüket nem jegyezték egy éjszakába nyúló szerelés miatt.

Az eredeti versenyautó még megvan, és inspirációul szolgált modern utódja, a Suzuki Jimny átépítéséhez.

A terepjárókkal foglalkozó Delta tuningolta a divatos kisterepjárót, ami nagyszerűen mutat a 16 colos kerekekre szerelt hatalmas, 285/75 méretű abroncsokkal. A hasmagasságot alapból öt centivel, további felárért még három centivel emelik meg, és a terepjárót kérésre tetősínnel és kéttonnás csörlővel is felszerelik.

Ez is elég vagány átépítés lett:

Az új Suzuki Jimny sötét oldalát mutatja meg a Wald

Keményebbnek mutatja magát, mint amit kinéznél belőle.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Amúgy nem mutatnánk videót erről a két félmeztelen férfiról, de beültek egy gépi mosóba

További cikkeink a témában
Egy illat azoknak, akik nem ismerik a félelmet – NOVELLISTA Unique Wood
Hirdetés