Konzervatív angol szülők tiltották le Keira Knightley csinos fenekét a képernyőről.

A Coco Mademoiselle legfrissebb kiadását reklámozó kisfilmmel valójában azonban csak egy probléma volt, mégpedig az időzítés. A fotózásra igyekező, majd a fényképésszel kicsit incselkedő Keira története ugyanis éppen a Jégkorszak 2 szünetében debütált, mire felháborodó szülők kisebb csoportja heves tiltakozását fejezte ki a reklámokat az Egyesült Királyságban felügyelő hatóságnál. A reakció csaknem annyira érthetetlen, mint maga a Chanel kezdeményezése, az animációs filmek rajongói rendszerint ugyanis nem vesznek maguknak drága parfümöket.

A negatív sajtó is sajtó, az eredmény ez esetben azonban mégis az, hogy a kilenc éven aluliaknak szóló műsorok során a kampány vetítését betiltották. Nem ez az első ilyen eset azonban a szigetország történetében. Három évvel ezelőtt például Beyoncé parfümreklámját nem vetíthették a televíziók este fél nyolc előtt, de még ennél is rosszabbul járt a CK és Eva Mendes: a Calvin Klein parfümkampányának vetítését teljesen betiltották. Az angol tiltólista tehát kizárólag elit nevekből áll, Keira hírnevén így mégsem esett túl nagy csorba, és a Chanel sem veszített sokat, leszámítva néhány kilenc éven aluli vásárlót. Szerencsédre mi nem vagyunk prűdek, úgyhogy ha nem vagy kilenc éven aluli brit, megmutatjuk neked a kisfilmet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Camella karácsonyfájára akkor is feltesszük a csúcsot, ha az egy mamutfenyő

3D-s térképező rendszer és egy új katéterablációs eszköz kombinálásával műtöttek meg egy szívritmuszavaros beteget Pécsen

A jövő romjai voltak ezek az elhagyatott tajvani ufóházak

További cikkeink a témában
Vagány és érzéki dizájncuccok karácsonyra, amivel tuti meglepetést okozol
Hirdetés