A kutatás szerint a vásárlók Európa-szerte több időt és energiát fordítanak a megfelelő karácsonyi ajándékok kiválasztására.

A vásárlók Európa szerte több időt és energiát fordítanak a megfelelő karácsonyi ajándékok kiválasztására, mint a korábbi években – derült ki a Mastercard friss kutatásából.

A kutatás arra is rámutat, hogy az emberek idén azt is jobban átgondolják, hogy hol vásárolnak. A magyarok számára az európai átlagnál is fontosabb a helyi üzletek támogatása: 78 százalék idén jobban átgondolja, hol vásárol, 61 százalék tudatosan ad vissza saját közösségének a karácsonyi vásárlás során, és 60 százalék helyi kisvállalkozásoktól, üzletekből vásárol ajándékokat.

A magyarok esetében idén a saját készítésű ajándékcsomagok a legnépszerűbbek, a második helyre a keretezett fényképek és fotókönyvek, a harmadik helyre pedig az élményalapú ajándékok kerültek.

(Címlapfotó: Getty)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

Így ünneplik gyönyörű és világhírű nők a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
34% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
66% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt
Hirdetés