Biztosan te is sokszor hallottad már, hogy a kockás has tulajdonképpen a konyhában készül. Ebben bizony sok igazság van, hiszen a táplálkozásod óriási mértékben befolyásolja a megjelenésed, illetve az edzéseid hatékonyságát.

Ha tehát komolyan gondolod az izmosodást, akkor nem lesz elég, ha csak a teremben teszed oda magad, muszáj lesz a konyhában is odafigyelni. Mi most itt rögtön fel is sorolunk neked 5 nagyszerű alapanyagot, amitől feszülni fog rajtad nyáron a trikó.

Cékla - talán viccesen és egy kicsit furcsán hangzik, ám a cékla tényleg segíthet abban, hogy elérd a céljaid. Szakértők szerint a céklalé fogyasztása 16 százalékkal növelheti az állóképességed, valamint elősegíti az izmok energiatermelését. A lényeg tehát az, hogy edzés előtt némi céklával felturbózhatod magad.

Marhahús - tele van cinkkel, ami elősegíti a tesztoszterontermelést, a tesztoszteron pedig az izomnövekedést. A marhahús emellett természetes forrása a kreatinnak is, ami a fehérje mellett szintén sokat segíthet, ha felkapnál még némi izmot magadra.

Csirkehús - azt már biztosan tudod, hogy kiváló fehérjeforrás és minden testépítőétrend alapja. Mivel tele van aminosavakkal, nagymértékben segíthet az izmosodásban. Válaszd a grillezett csirkemellet, alacsony a zsírtartalma és persze nagyon finom is.

Lazac - kiváló omega-3 zsírsavforrás, ami mindenféle egészségügyi előnyökkel jár. Emellett jó adag fehérjét is tartalmaz, nem véletlenül eszik számos sportoló lazacot vacsorára. Ha meguntad a csirkemellet, neked is jó alternatíva lehet.

Spenót - alacsony szénhidráttartalma mellett relatíve sok rostot tartalmaz, ráadásul káliumban és magnéziumban is gazdag. Edzés után fogyasztva segítheti a nehezen megszerzett izmok megtartását. Csak aztán nehogy neked is akkora alkarod legyen tőle, mint Popeye-nek.

És ezt olvastad már?
Kilenc variáció, hogy még többet tudj kihozni az egyik leghatékonyabb gyakorlatból