Az idei tavaszra a járványhelyzet rányomta a bélyegét, alapvető rutinokat kellett átalakítanunk, de az egészségügyi korlátozások enyhülésével lassan visszatérhetünk a ráérősebb bevásárlásokhoz. Felfedezni való pedig akad bőven, hiszen tavasszal a dm termékkínálata is megújult. A szortiment kialakításakor a vásárlók visszajelzéseit is figyelembe vették. Jelentjük, a fenntarthatóság mindent vitt!

Arcápolási vonalon többféle különlegességgel készül a dm: az arcmaszk kategóriában megjelennek a koreai arcápolási termékek közé tartozó a KOCOSTAR maszkok, valamint az olasz PuroBio minősített természetes arcmaszkok por és krém formában is elérhetőek. A népszerű olasz N.A.E. natúrkozmetikai márka haj, test és bőrápolási is termékeivel is helyet kap a polcokon.

A dm Start! pályázat sikere nyomán a PomPom natúrkozmetikai márka bővebb választékban az egész üzlethálózatban elérhető lesz.

A hazai termékpalettát tovább bővítve a Kaposváron természetes anyagok felhasználásával készülő Yamuna arckrémek mellett a NATICS minősített natúrkozmetikai márka antiaging arckrémek is megjelennek az üzletekben, s a népszerű Pödör márka bőrápoló natúrkozmetikai olaj termékeit is ki lehet próbálni.

A manna szappanok új illatvariánsokkal jelentkeznek, valamint megjelenik a dm-ben a környezetbarát mosószereivel ismertté vált Sansin márka testápolási vonala. A kisebb környezeti terhelést jelentő szilárd samponok is szélesebb
kínálattal érhetők el, és már szilárd tusfürdőt is kipróbálhatnak a „zöld” megoldások kedvelői.

Újdonságként az ebelin mosható vattakorongja is bekerül a szortimentbe, fenntartható alapanyagokból készülő Dontodent fogkefe érkezik a polcokra. A kifejezetten férfiaknak fejlesztett SEINZ. termékcsalád kínálata after shave-vel valamint eau de toilette-tel egészül ki, a környezetbarát csomagolásban kapható SEINZ. termékek megvásárlása után a dm továbbra is támogatja Plastic Bank
szervezet, amely a tengerek műanyagtól való megtisztításáért dolgozik.

A szépségápolásban betöltött trendalakító szerepét sem adja fel a drogéria, a hazánkban először a dm-ben elérhető essie körömlakkokkal tehetik színesebbé a hétköznapokat a vásárlók.

A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a DM.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés