„Reklámok parancsára kocsikra gyűjtünk, melózunk, hogy legyen pénzünk a sok felesleges cuccra. A történelem zabigyerekei vagyunk. Nincs se célunk, se helyünk. Nincs világháborúnk, se válságunk. A mi háborúnk szellemi háború, a mi válságunk az életünk. A tévé elhitette velünk, hogy egy szép napon milliomosok, filmcsillagok és rocksztárok leszünk. Pedig nem leszünk. Erre lassan rádöbbenünk, és nagyon-nagyon berágunk.”

Ismerős gondolatok? A fenti sorok a világrengető kultfilmből, a közel húszéves, de örökaktuális Harcosok klubjából (Fight Club) valók. És akkor képzelj el egy olyan plakátkampányt, amely ennek a szellemében valósul meg, amely összekapcsolja a bevett reklámszövegeket és a világhírű kliséket egy jó adag gúnnyal és iróniával. A végeredmény? Egy remek görbe tükör, amely fogyasztói társadalmunk közkatonáihoz szól, akik a féktelen kapitalizmus megzabolázatlan birodalmában tengetik a mindennapjaikat.

Ez nem a világ vége
Légy önmagad, légy egyedi, találd meg a stílusodat, vásárolj a termékemből. Mindenképpen meg fogsz halni.
Vásárolj több dolgot, vásárolj több dolgot, vásárolj több dolgot, vásárolj több dolgot
Mindenképp meg fogsz halni. Mindenképp meg fogsz halni. Mindenképp meg fogsz halni.
Ez nem a világ vége
Minden el van cseszve. Legalább mi szórakoztunk kicsit.
A dolgok nem festenek jól. Minden el van cseszve. Már úgyis megszívtuk, akkor miért ne?
A dolgok nem festenek jól. Túl késő. Legalább mi szórakoztunk kicsit.
Egy új telefon elnapolja az elévülési időt.
Ez nem a világ vége.
A klíma nem törődik az új autóddal. A szomszédod igen.
Mindenképpen meg fogsz halni.
És ezt olvastad már?
A tökéletes kék búváróra és levágott kezek nyomába eredtünk Janklovics Péterrel – Csukló Szpotting