A Business Insider tette közzé a Kantar Worldpanel felmérését, amelyből kiderül, hogy mely márkák a legnépszerűbbek világszerte, mely termékeket vásárolják meg leggyakrabban az egyes háztartások. A rangsor a gyorsan forgó fogyasztási cikkekre vonatkozik.
10. Dove (Unilever) - Az egészség és szépségápolási termékek kategóriájában a harmadik helyen áll.
9. Knorr (Unilever) - A leveskockái és különböző fűszerkeverékei az egész világon népszerűek.
8. Indomie (Indofood) - Az ázsiai instant tésztamárka elég kelendő keleten.
7. Nescafé (Nestlé) - A kávémárka továbbra is sikeres, bár egy hellyel hátrébb szorult az előző évhez képest.
6. Pepsi (PepsiCo) - Érdekes, hogy például Egyiptomban kivételes módon népszerűbb a Pepsi a Coca-Colánál.
5. Lays (PepsiCo) - A Lays már jó ideje kelendő, ám még mindig egyre több és több háztartásba sikerül betörnie.
4. Maggi (Nestlé) - Ez a Nestlé legelőrébb rangsorolt márkája.
3. Lifebuoy (Unilever) - Nem is gondoltuk volna, hogy a kézfertőtlenítéssel a dobogó harmadik fokára lehet kerülni.
2. Colgate (Colgate-Palmolive Company) - Annak ellenére, hogy már eddig is megtalálható volt a háztartások kétharmadában, még tovább tudta fokozni sikerét.
1. Coca-Cola (The Coca-Cola Company) - Ez valószínűleg nem lepett meg senkit sem.









