A Star Wars-rajongók egészen biztosan megőrülnek érte.

A Coca-Cola piacra dobja a flexibilis, papírvékony OLED-kijelzővel ellátott műanyagflakont, aminek apropóját egyébként a hamarosan a mozikba kerülő Star Wars: Skywalker kora adja.

A címkén a film két főszereplője Rey és Kylo Ren fénykarddal a kezében jelenik meg, mindebből pedig már sejtheted, hogy azok a fénykardok bizony (érintésre) világítani fognak.

A rossz hír viszont az, hogy limitált számban (mindössze 8000 darab) kerül a polcokra, és csak Szingapúrban, ott is csak 45 helyen és mindössze december 22-ig beszerezhető. Szóval nem lesz egyszerű dolgod, ha meglepnéd magad, vagy egy másik Star Wars-rajongót vele.

Na, de akkor mutatjuk is, miről van szó:

(Forrás: Gizmodo)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ilyen a „havas mindfulness”, avagy 5+1 út a belső békéhez télen

Sarah inspirálni szeretne

Közel lehetetlen tökéletesen megoldani ezt a zászlókvízt?

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés