A bodybuilding és a cross training szerelmeseinek tartogat meglepetéseket az őszi szezon. Hogy miről van szó pontosan? Ezt figyeld!

A bodybuilding és cross training sportok kedvelői egy új márkanévvel ismerkedhetnek meg, amit ráadásul heteken belül ki is próbálhatnak az edzéseken. Felkeltette az érdeklődésed, igaz?

Nézzük, miről van szó?!

A Decathlon nemcsak gondolt egyet, meg is valósította régóta dédelgetett álmát: keresett egy nem mindennapi márkanevet, az egyébként férfiak és nők körében is egyre népszerűbb sportágaknak.

Az egyik legfontosabb célkitűzés az volt, hogy a névnek legyen mondanivalója, vagyis képes legyen összefoglalni azt az üzenetet, amit ezek a sportágak képviselnek. Emellett az is fontos szempont volt, hogy legyen nemzetközi, hiszen ezeket a sportokat világszerte sok millióan űzik. Így született meg a CORENGTH .

De mit is rejt a CORENGTH elnevezés?

A CORENGTH két szó összeolvadásából jött létre: a core és a strength szavakból, amik erősen kapcsolódnak a testépítés világához.

A strength szó a body building és a cross training alapjáról, az erőről szól, a core szó pedig egyfajta hivatkozás az emberi testre, az izmokra.

A CO szórészlet jelentősége az egész márkanévben esszenciális: kifejezi a kapcsolatokat emberek között, az együttműködést, hogy valami szociális hálózatban működik, egymásra kölcsönhatással.

Ha a két szót egymás mellé írod: core strength, középen a rest szó alakul ki, ami kikerült a szókapcsolatból, hiszen mindenki nagyon jól tudja, a célok pihenéssel nehezen elérhetőek. Ennek az apró változtatásnak eredményeként pedig megszületett a CORENGTH márkanév, ami elsősorban arra hivatott, hogy önbizalmat építsen, hiszen a test az egyetlen olyan “eszközünk”, ami a
a születésünk pillanatától elkísér minket, így különösen fontos, hogy megfelelően gondoskodjunk róla.

"Sokakban vannak fenntartások ezen sportok kapcsán, csapatunk így sokat dolgozik, hogy a vásárlóink, felhasználóink megtegyék az első lépéseket a bodybuilding és cross training felé. Hiszünk benne, hogy a sport felszabadító erővel bír, ami által nemcsak a mozgás és edzés nyújtotta élményt élhetjük meg, hanem szerezhetünk egyfajta egyedülálló önbizalmat is a testünkkel kapcsolatban."

Az új márkanév alá a következő termékek kerülnek, amikkel hamarosan te is találkozhatsz:

Testépítés:

  • saját testsúlyos eszközök, mint edzőheveder, haskerék, súlymellény, fekvőtámaszkeret,
  • súlyzók, súlyszettek,
  • állványok és padok,
  • edzőkesztyűk,
  • testépítő trikók, pólók és övek

Cross-Training:

  • kettlebell,
  • hexdumbell(hatszögletű kézisúlyzó),
  • gumipántok,
  • speed-rope,
  • masszázshenger,
  • cross training leggingsek, pólók és női trikók,
  • olimpiai rudak,
  • bumper tárcsák

És a nagy kérés: mikor?

Bár még csak most, szeptemberben kommunikálta először a francia érdekeltségű sportáruházlánc a nagy hírt, a már meglévő termékek a jövőben a CORENGTH márkanévvel kerülnek gyártásba, azaz lassan te is találkozhatsz az újdonságokkal az áruházakban és a webshopon is.

Egy kis ízelítő: az első CORENGTH márkanévvel rendelkező termék egy fekvőtámaszkeret.

CORENGHT márka bevezetése konkrét hatással nem lesz a termékekre, minden úgy folytatódik tovább, ahogy eddig is: a mérnökeink folyamatosan dolgoznak a termék-innovációkon, a vásárlóink visszajelzésének beépítésével igyekeznek tökéletesíteni a funkcionalitást és a designt

– árulta el a Decathlon.

Várod már? Te melyik CORENGTH sporteszközt próbálod ki először?

 A cikk elkészítésében együttműködő partnerünk volt a Decathlon.

(Nyitó gép: getty)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Gyönyörű harmincassal búcsúztatjuk a hetet

Katja szereti az állatokat, magára is varratott néhányat

Trükkök, ha beütne a kajakóma a karácsonyi zabálástól

További cikkeink a témában