Így lett sportszedánból hibrid szuperlimuzin a BMW M5

BMW M5 (F90)

2017-ben mutatták be az első összkerékhajtású M5-ös BMW-t, mely ennek ellenére legalább olyan játékos és éles, mint az elődei. A kifejezetten M-es BMW-khez hangolt xDrive összkerékhajtás kikapcsolt menetstabilizáló elektronika mellett képes leoldani az első hajtást, így vidáman lehet gumit füstölni ezzel az M5-össel is. Mivel elengedték a tisztán hátsókerekes felépítést, ezért a duplakuplungos váltó helyett a ZF nyolcfokozatú, hagyományos automatája került bele. A 600 lóerős alapmodell 3,4 másodperc alatt sprintel 100-ra, a valamivel keményebb, 625 lovas M5 Competitionnak ehhez elég 3,3 másodperc is. A végsebessége mindkét autónak 305 km/óra az opcionális M Drivers csomaggal.

Vissza a cikkhez