A jereváni utcaképből az jön le, hogy az örmény társadalmi olló szélesebbre nyílik, mint a magyar. Sok a Maybach, a Rolls, a Ferrari, és sok a rozsdamarta szovjet gépezet is
Az M24-es Volgák Örményországban a végsőkig kitartanak
Magát európai veterán kiskocsikkal reklámozó étterem Jereván központjában
Az egymilliós Jereván abszolút világváros, ahogy a Pepsi-videoreklám is mutatja a forgalmas kereszteződésben
Átlagos jereváni hétköznap elromlott lámpákkal, duda- és sípszóval, félős gyalogosokkal, egyszerre két leugrott áramszedőjű trolival – élmény a forgalmat csak nézni is, hát még részt venni benne:
A lebontott elejű-hátuljú amerikai belpiacos autó nagyon gyakori: ezeket a kocsikat biztosítói árverési oldalakon veszik az örmény nepperek hatalmas mennyiségben, és addig se restellik használni őket, amíg elkészül az olcsó hazai javítás
Amerikai autó: lépcsős Polo
Még a Texas Cowboys drukkermatrica is ott maradt az USA-import Hyundaion
A Mondeo az amerikai import miatt Örményországban annyira Fusion, hogy még a márkaklub is Fusion Club
A jereváni lopóskocsi már nem szovjet vagy orosz vontató, hanem Ford F-modell – biztos jól fizet a bírságolási biznisz
Vissza a cikkhez
Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.
Hírlevél feliratkozás