ZiL-ek, Maybachok, UAZ-ok, Ferrarik kedélyes káosza
A tökéletes pillanat: félmeztelen harmonikás mögött kel át a büszke örmény lány, gyönyörű vén Caddie előtt
Kései Volga M24 este a város szívében, a Köztársaság téren, ahol szabad, vagy legalábbis lehet parkolni is
Kínai csoda annyi van, mint a fene: szabad a piac, nincs európai biztonsági, emissziós norma... Ez itt egy GWM Tank 300 a Great Walltól
Nagyon sok a villanyautó, de főleg Jerevánban használják őket, mert a vidéki hegyi utakon hamar lemerül az akku. Ennek ellenére ez pont egy vidéki Honda e:Ny1, japán feliratokkal
Az elektromos Honda meglepően gyakori szereplője a forgalomnak, de kínai gyártású VW ID-ből is rengeteg van
A jereváni utazási irodák tulajdonképpen leparkolt kisbuszokra, terepjárókra aggatott prospektusok. Érdemes is bizniszelni velük: olcsón visznek el nagyon szép helyekre
Parkolási tarifák a kevés fizetős várakozóövezet egyikében Jerevánban: egy óra 300, egy nap 2000 dram, ami kábé ugyanannyi forint
Kínai autószalon: a nálunk jobbára ismeretlen JAC motors Jereván külvárosában már méretes palotából üzletel
Bár néhány éve már tilos jobbkormányos autót forgalomba helyezni, a korábbi időkből nagyon-nagyon sok japán belpiacos kocsi maradt a forgalomban a rossz oldalon ülő vezetővel
Vannak, akik emelik a tétet: jobbkormány és mobil!
Vissza a cikkhez