A jobbkormányos autók betiltása nem rendítette meg a csak Japán belpiacán kapható Toyota Alphard kisbuszok örmény rajongóit. A tolóajtós nagy egyterűek továbbra is nagy számban érkeznek az örmény piacra, csak most már házilagos módszerekkel átszerelik őket balkormányosra. Amit nem lehet áttenni: a váltókar, az a túloldalon marad
A legtöbb rendőrautó új Škoda Octavia és Toyota Corolla. A Köztársaság téren állandó az erős rendőri jelenlét, a forgalom kordában tartása és politikai mozgolódások szemmel tartása miatt
A vidéki utak gyakran rossz állapotára való tekintettel az országúti elfogóautó belső-európai szemmel elég fura: Toyota Fortuner, Hilux-alapú alvázas terepjáró
Örmény rendőrségi Corolla
Örmény rendőrségi Octavia
Magyarországról érkezve a vezetés egyáltalán nem lehetetlen feladat az örmény forgalomban, nemzetközi jogsi se kell, de a legjobban akkor tudunk a látnivalókra figyelni, ha a tipikus turistafuvart, kisbuszos szervezett túrát választunk országjáráshoz
A kanyargós hegyi utakon izgalmas és szórakoztató dolog a vezetés, de a mókát gyakran megakasztja egy-egy biciklitempóban kapaszkodó ZiL
Van egy-két autópálya, de a legtöbb nagy forgalmú vidéki út ilyen kétszer másfél sávos út, ahol gyakori és elfogadott a hármas előzés
Sok helyen épül jó minőségű, új út, de pont ezeken a helyeken a legvacakabb a helyzet – most
A Geghard monostor az egyik legfontosabb látnivaló Örményországban, jelenleg ilyen út vezet oda
Bazaltorgonák UAZ-zal
Vissza a cikkhez
Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.
Hírlevél feliratkozás