Audi-gyár sok Cuprával
Akkora távolságok vannak egyetlen csarnokon belül is, hogy a munkások – már akik nem egy futószalag mellett állnak – ilyen lábhajtású teherrollerekkel közlekednek. Kijelölt parkolójuk van, nem szabad csak úgy bárhol megállni velük
Monitorok mutatják, hány autó készült az adott nap és a gyártás beindítása óta. Van olyan kijelző is, ahol az látható, az aktuális műszakban mennyit kocsit kell még csinálni, hogy teljesüljön a terv. Nagyjából 100 másodpercenként gördül le az Q3, Q3 Sportback vagy Terramar a gyártósor végéről
A végösszeszerelő-csarnok területe nagyjából akkora, mint egy közepes falué. Körülbelül a közepén van egy üvegezett tárgyaló, ahol a részlegvezetők reggelenként megbeszélik a napi dolgokat – így naponta legalább kétszer végigjárják a részlegüket, hogy szembesüljenek a valósággal
4/4
Vissza a cikkhez