Autók abból a korból, amikor még a V6 nem a legnagyobbak kiváltsága volt

Citroën C5

Nagyon megosztó volt az első generációs C5-ös 2000-ben, de nagyszerűen mutatja, hogy nem kell minden áron sportos autót csinálni. A Citroën gömbölyded formája nem hagyományos limuzin (az a Peugeot 406 lett), hanem egy praktikus ötajtós (persze, volt belőle kombi is), az utasterében pedig az Exclusive szinten kényelmes bőrfotelek vannak. Van Sport módja is a hatgömbös Hydractive 3 hidropneumatikus felfüggesztésnek, de a C5-ös akkor a legjobb, amikor felhőként suhan az út felett. A C5-ös csúcsmotorja a 3,0 literes, V6-os szívó benzines 211 lóerővel és 290 Nm nyomatékkal. 8,6 másodperc alatt futja a 100-as sprintet és 230 km/óra a végsebessége.

Vissza a cikkhez