2. generáció (2001–2006) – Dízel és nagyobb tér
A kétezres évek elején mindenki egyre jobban akarta a SUV-okat, de még senki nem akarta beismerni, hogy igazából nem terepezni, hanem bevásárolni jár vele. A Honda is észrevette: a második generáció lekerekített formát kapott, a beltérben pedig még több kényelmi megoldás jelent meg. És közben modernebb lett: i-VTEC motor, dízelváltozat, tologatható, állítható dőlésszögű hátsó ülések jelentek meg.
A CR-V elkezdte kinőni a terepjárós jármű imidzset, és egyre inkább hétköznapi családi autónak számított – csak épp sokkal menőbbnek, mint egy kombi.
Érdekesség: a váltókar a műszerfal közepén volt, így szabadon lehetett mozogni a két első ülés között – ami akkoriban nagyon futurisztikusnak hatott. Ez az időszak arról szólt, hogy a CR-V már nemcsak a túrázós családok autója volt, hanem a nagyvárosi anyukák is elkezdték felfedezni.
Vissza a cikkhez

