Kinyitják a pénztárcádat, de a szívedet is.

Miután befutott a John Lewis szokásos karácsonyi reklámja is, lezártnak lehet tekinteni az idei karácsonyi reklámversenyt, amit viszont közel sem a John Lewis nyert meg. Bár szép videóval jöttek ki idén is, a többiek mintha beérték volna őket, főként a Coca-Cola, a McDonald's, a LEGO és a Disney, de azért a Lidl és az Aldi is aranyos promókkal köszöntötték egy kicsit túl korán a karácsonyt. Az ausztrál Aldi teljesen szürreális szinkronúszó-csodája előtt viszont kéretik inni valami erőset.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tíz film, amit bármikor, bármennyiszer újra tudunk nézni

Versengés helyett összeáll a három nagy streamingszolgáltató a Netflix ellen

A 84 éves Chuck Norris mindenkit felpörgőrúg a Napba új filmje előzetesében

További cikkeink a témában