Csirkeszárnyat zabáló Matthew McConaughey, Jeeppel pózoló Harrison Ford és újra találkozó Harry és Sally. Mutatjuk a 2025-ös Super Bowl szüneteiben vetített reklámok krémjét.

Idén is volt miből válogatni, hiszen a Super Bowl elképesztő elérésű sportesemény, amit idén becslések szerint 119,7 millió amerikai követett figyelemmel. Ez ugyan háromszázalékos csökkenést jelent a tavalyi, rekordnézettséget produkáló eseményhez képest, de még így is egy gigantikus nézőszámról beszélhetünk.

Nem is csoda, hogy a szünetekben rendelkezésre álló műsoridőért óriási pénzeket kértek a szervezők. Egy 30 másodperces reklámspot idén nagyjából 8 millió dollárba került, ami egymillióval több, mint amennyit tavaly egy ugyanilyen hosszúságú klip leadásáért ki kellett csengetni. Az érdeklődés az áremelkedés ellenére is hatalmas volt, a reklámra szánt időt már 2024 novemberében eladták. A hirdetők idén sem aprózhatták el a dolgot, ha már belementek egy ekkora kiadásba, muszáj volt nekik a marketing legjavát adni.

Elhatároztuk hát, hogy összeszedjük a Super Bowl hirdetéseinek legjavát, és ha már gyűjtésbe fogtunk, úgy döntöttünk, hogy nemcsak egyszerűen idehányjuk eléd a választékot, hanem szubjektív toplistába állítottuk őket. Íme!

Ez is érdekelhet:

Mutatjuk a Grammy-gálán meztelenre vetkőző modell korábbi nyilvános villantásait

Kanye West felesége nem most kezdte a nyilvános pucérkodást.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton

Habkönnyű lett a Happy, a flúgos golfos második részének első kedvcsinálója

Kvíz: mennyire vagy képben a klasszikus Disney-rajzfilmek kevésbé ismert karaktereivel?

További cikkeink a témában
„Ez a futás nemcsak a testünknek, a lelkünknek is jót tesz!” – Dupla körös futásokkal és kibővült charity programmal jön az NN Ultrabalaton
Hirdetés