Kevés ennél szórakoztatóbb dolog van most az interneten.

Valószínűleg a Foodpanda sem számított rá, hogy a mai napon a vártnál nagyobb forgalma lesz – hatásszünet – a Facebookon, amikor egy kreatívnak szánt üzenetbe burkolva jelezte, hogy keresi „ölelgetni való társát”, azaz még több futárra lenne szüksége:

Természetesen a Wolt (rénszarvasa, Yuho) azonnal jobbra húzta a pandát, és ezzel be is indult a flörtölés:

A Foodpanda persze nem volt rest kacérkodni,

a Wolt pedig egy kicsit sem próbált meg elérhetetlennek tűnni:

És ahogy az várható volt, a körbeudvarlás után már nem volt megállás, mások is azon voltak, hogy tényleg összejöhessen a nagy romantikázás...

...a moziban:

...a konyhában:

...és/vagy egy hotelszobában:

A Tesco is nagyon szurkol:

Naná, hogy az örökoptimista IKEA a boldog jövőben bízik:

És akadtak még bőven, akik így vagy úgy, de felajánlották a segítségüket, kevésbé a romantikázásra fókuszálva:

Végül is a Volánbusz is ezt tette a maga módján:

(Nyitókép: Foodpanda)

Néhány éve az IKEA-Lidl párosnak is sikerült megbolygatni az internetet, nem is olyan kicsit:

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Dezodorral arcon fújás és tükörletörés lett abból, hogy két autós ugyanazt a parkolóhelyet nézte ki magának Tatabányán

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés