Kevés ennél szórakoztatóbb dolog van most az interneten.

Valószínűleg a Foodpanda sem számított rá, hogy a mai napon a vártnál nagyobb forgalma lesz – hatásszünet – a Facebookon, amikor egy kreatívnak szánt üzenetbe burkolva jelezte, hogy keresi „ölelgetni való társát”, azaz még több futárra lenne szüksége:

Természetesen a Wolt (rénszarvasa, Yuho) azonnal jobbra húzta a pandát, és ezzel be is indult a flörtölés:

A Foodpanda persze nem volt rest kacérkodni,

a Wolt pedig egy kicsit sem próbált meg elérhetetlennek tűnni:

És ahogy az várható volt, a körbeudvarlás után már nem volt megállás, mások is azon voltak, hogy tényleg összejöhessen a nagy romantikázás...

...a moziban:

...a konyhában:

...és/vagy egy hotelszobában:

A Tesco is nagyon szurkol:

Naná, hogy az örökoptimista IKEA a boldog jövőben bízik:

És akadtak még bőven, akik így vagy úgy, de felajánlották a segítségüket, kevésbé a romantikázásra fókuszálva:

Végül is a Volánbusz is ezt tette a maga módján:

(Nyitókép: Foodpanda)

Néhány éve az IKEA-Lidl párosnak is sikerült megbolygatni az internetet, nem is olyan kicsit:

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Óbudán vár a fotókiállítás, amit nemcsak látni, hanem tapintani is lehet

Kényelem és nyugalom az autópályán, izgalom és őrület a stadionban – BYD Seal U-val a magyar–skót-meccsre

150 000 táncoló robotfűnyíró: a technológia a fejlesztés mögött

További cikkeink a témában