Kevés ennél szórakoztatóbb dolog van most az interneten.
Valószínűleg a Foodpanda sem számított rá, hogy a mai napon a vártnál nagyobb forgalma lesz – hatásszünet – a Facebookon, amikor egy kreatívnak szánt üzenetbe burkolva jelezte, hogy keresi „ölelgetni való társát”, azaz még több futárra lenne szüksége:
Természetesen a Wolt (rénszarvasa, Yuho) azonnal jobbra húzta a pandát, és ezzel be is indult a flörtölés:
A Foodpanda persze nem volt rest kacérkodni,
a Wolt pedig egy kicsit sem próbált meg elérhetetlennek tűnni:
És ahogy az várható volt, a körbeudvarlás után már nem volt megállás, mások is azon voltak, hogy tényleg összejöhessen a nagy romantikázás...
...a moziban:
...a konyhában:
...és/vagy egy hotelszobában:
A Tesco is nagyon szurkol:
Naná, hogy az örökoptimista IKEA a boldog jövőben bízik:
És akadtak még bőven, akik így vagy úgy, de felajánlották a segítségüket, kevésbé a romantikázásra fókuszálva:
Végül is a Volánbusz is ezt tette a maga módján:
(Nyitókép: Foodpanda)
Néhány éve az IKEA-Lidl párosnak is sikerült megbolygatni az internetet, nem is olyan kicsit: