Kezdjük a miérttel! A promóció célja az volt, hogy a francia cég demonstrálja legújabb, vízálló kozmetikumainak hatékonyságát. A vetítés előtt minden vállalkozót kisminkeltek, majd a könnyfakasztó film után lefényképezték az alanyokat. Meglepetés; az arcokról az elszenvedett könnymennyiség ellenére sem jött le a vakolat. A mivel már egy fokkal érdekesebb és nem is húzzuk tovább az időt: csak a Titanic-kal sikerülhetett a mutatvány. Nézd csak meg! Legfeljebb a nevetéstől fogsz könnyezni.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

Az antiszemitának bélyegzett Melissa Barrera csodásan néz ki meztelenül

További cikkeink a témában